Ghinion înainte de nuntă. O tânără s-a plâns la APC că croitoreasa i-a cusut altă rochie de mireasă în valoare de 800 de euro

Embed:

Coşmarul oricărei mirese i s-a întâmplat unei tinere din Capitală care, înainte de nuntă, s-a pomenit cu o altă rochie de mireasă decât cea pentru care a plătit 800 de euro. Fata a apelat la serviciile unei croitorese pentru a-şi crea rochia de vis, iar atunci când a mers să o probeze a descoperit că ţinuta are o altă stofă, croială şi chiar culoare.

Indignată, tânăra s-a plâns la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor pentru a-şi returna banii. Inspectorii, care spun că este prima dată când au primit o astfel de plângere, au obligat-o pe cusătoreasă să restituie toată suma.

Acum jumătate de an, Iana a început pregătirile pentru unul dintre cele mai importante evenimente din viaţa sa - nunta. Tânăra povesteşte că a decis să-şi coase rochia de mireasă, aşa că a apelat la serviciile unei croitorese, cu care a discutat în detalii cum trebuie să arate ţinuta. Când a venit să o ia, însă, a avut parte de o surpriză foarte neplăcută.

"Când am venit să-mi iau rochia nu era ceea ce aşteptam. Era altă culoare, broderie, dantelă. Era cu totul altceva, arăta vulgar. Rochia pe care i-am arătat-o eu iniţial era fină", a spus clienta Iana Grosu.

Iana susţine că şi-a cumpărat o altă rochie cu două luni înainte de nuntă, iar pe aceasta a returnat-o croitoresei. Pentru că ultima nu i-a întors banii nici peste jumătate de an, tânăra s-a plâns la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.

"Am returnat rochia şi mi s-a pus condiţia că îmi vor întoarce banii după ce o vor vinde. Din luna iulie până în februarie nu am primit banii, aşa că ne-am adresat la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. După aceasta, ne-a telefonat şi ne-a întrebat de ce nu am soluţionat problema pe cale amiabilă", a mai adăugat clienta Iana Grosu.

La o săptămână după ce soţii au depus plângerea, croitoreasa le-a restituit 400 de euro şi urmează, luna viitoare, să le întoarcă restul sumei. Cusătoreasa a refuzat să discute în faţa camerei de filmat, dar ne-a declarat că nu s-ar fi înţeles cu clienta sa în privinţa stofei, care era de o altă nuanţă.

"A fost stabilită deja o întâlnire cu agentul economic şi cu consumatorul în care agentul economic a dorit soluţionarea pe cale amiabilă a acestui caz fiind din start reîntors jumătate din sumă", a afirmat inspector, Agenţia pentru Protecţia Consumatorului, Ion Barbos.

De la începutul acestui an, Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor a recepţionat peste 300 de plângeri, iar anul trecut a înregistrat aproape 2.500 de petiţii privind calitatea necorespunzătoare a produselor cumpărate.  

Lasă un comentariu