Un bărbat din raionul Floreşti spune că ar fi fost amăgit de reprezentanții unui magazin online. Ce a cumpărat acesta de câteva zeci de mii de lei

Embed:

Un bărbat din satul Roşieticii Vechi din raionul Floreşti se plânge că ar fi fost amăgit de reprezentanţii unui magazin online din Chişinău. Dumitru Cuşnir spune că a comandat de pe internet un tractor, a achitat preventiv aproape 40 de mii de lei, însă a primit un vehicul cu piese care nu corespundeau modelului comandat. 

Agricultorul spune că a visat demult la un astfel de tractor, iar pentru a aduna banii necesari a muncit aproape 2 ani în construcţii. Era practic convins că vehicului va ajunge în siguranţă întrucât anterior, feciorul, care este specialist IT, l-a mai ajutat să efectueze câteva cumpărături online.

Când a văzut tehnica în ogradă, bărbatul şi-a pus mâinile în cap. Tractorul era asamblat cu piese care nu corespundeau medelului comandat. Acestea erau mult mai ieftine decât cele indicate pe site. Roţile şi freza erau mai mici, aripile din faţă aveau dimensiuni diferite, iar acumulatorul era întărit cu o bucată de sârmă.

În aceeaşi zi, Dumitru i-a cerut furnizorului să-i schimbe cel puţin roţile. 

Bărbatul a depus o plângere la Agenţia pentru Protectia Consumatorului.

În câteva zile, reprezentanţii magazinului online, l-au contactat pe Dumitru Cuşnir, şi i-au livrat doar alte roţi. Aceştia au refuzat să ne ofere o explicaţie pentru eroarea admisă.

Potrivit Agenţiei pentru Protecţia Consumatorului, pe parcursul anului 2017, pe adresa instituţiei au parvenit în jur de 2 mii 500 de petiţii, cu aproape 400 mai multe decât în 2016. 

Lasă un comentariu